1 septembrie 2008

I'm back. And I'm going to kill ya all.


I'm back. Hehe, back home. Si trebuie sa ma apuc imediat de temele la mate z.z . Gah am la dispozitie 1o zile sa scriu 1oo de probleme. Citesc pentru a nu stiu cata oara gakuen Alice . Nu stiu ce'i cu mine =]] poate ca vreau sa imi ocup timpul cu ceva pana apare capitolul 1o1 :]] . Meow, can't wait.
Cat am stata la Curtea de Arges a fost frumos. Nu m'am plicitist asa cum ma asteptam O.O . Am jucat tennis o_O si acum ma doare incheietura. Si am ajutat o prietena sa ascunda un caine vagabond o_O . A trebuit sa o ajut sa o convinga pe maica'sa sa il ia acasa. Damn ce harababura a iesit. Pana la urma cainele a ramas la unchiul meu si urmeaza sa ii puna poza pe un site de adoptie. O_O .

Mi s'a stricat Movie Maker'ul z____Z si am atatea ideei. Vreau sa le pun in practica. Uite cateva titluri:

Gakuen Alice ~ Only Time
Mikan and Natsume - Every breath Mikan takes
Natsume - Your Guardian Angel
Naruto and Sakura - Before the Dawn

Si ce ma fac eu daca nu imi merge WMV'ul ? z.z Plicitseala, asta e. Wah...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu