15 septembrie 2008

First day of school ~


Pam pam! M'am intors . Ok, deja incep sa vorbesc ca cei din clasa z.z . Nu am mai postat de mult, gomene. Dar pur si simplu am uitat ca am blog. Am avut probleme interminabile cu Movie Maker'ul si a trebuit sa invat sa lucrez cu Vegasu' . Ma bucur ca am facut'o. Lol, in sfarsit fac si eu AMV'uri ca lumea. Ma rog, mai trebuie sa invat cum sa le salvez . XD .

Azi a fost prima zi de scoala. Heh, nu stiu de ce am fost atat de entuziasmata. Nimic special, ca de obicei O.O' am revazut unele persoane ... unele mai importante *smirk* altele nu. Teh, ca la scoala.

Trebuie sa spun ca nu mai avem decat 4-5 profesori cunoscuti. Aporape toti sunt noi. Mai ales la sport *day dreams* . E tanar si abea astept sa vad daca macar e frumos *giggles* .

~



~

Tot mai visez ca este adevarata povestea din Shugo Chara. Wah, si eu sa fiu Amu'chi. Uite pvoestea:

`Amu Hinamori,cea mai populara fata din scoala,cunoscuta pentru personalitatea sa ~Cool And Spicy~ si pentru felul in care se imbraca, isi doreste sa isi poata arata adevarata fata, cea de fata timida si draguta. Isi doreste asta asa de tare, incat atunci cand vede la televizor o emisiune despre "Guardian Charas" se roaga sa isi poata arata odata "her would-be self". Iar in dimineata urmatoare, hopa se trezeste cu 3 oua. Primul "cloceste" intr-o mini Amu, imbracata in majoreta. Asa este descoperita si de "Guardians" o echipa de gen "consiliul elevilor", care aveau Guardian Charas de asemenea. In echipa este si Tadase Hotori, marea dragoste a lui Amu si printul scolii. Se clocesc si celelate oua, si ajunge printre "Guardians". Desigur apar si personajele negative, toti vanand intr-un final "embryo" un ou legendar care se spune ca indeplineste orice dorinta.`
~Review from Anime-XG .

Bine, bine aici nu spune nimic despre Ikuto. El, pai, el este cel mai sweet tip pe care l'am vazut in viata mea. Adica, uhm, e misterios, are parul albastru inchis @.@ si e indragositit de Amu[si uite de ce vreau eu sa fiu in locul lui Amu]. Btw, daca vreti sa ii vedeti, uitati'va la videoclipul de mai sus. ^^ .

OmG! Cat de mult mi'a luat sa scriu. Deja s'a facut 9:38 . Gawd, trebuie sa ma culc la 1o ca sa ma pot trezi maine la 7. De ce eu? Urasc cand invat dimineata. Eu nu sunt facuta sa ma scol cu noaptea'n cap.

God damn you school~

See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu