27 august 2008

Memories



Trebuie sa plec. Plec pentru doua zile la Curtea de Arges. Nici nu stiu la ce sa ma astept. Mi'am umplut mp4'ul cu piese. Macar sa nu ma plictisesc daca e ceva.

Am ajuns la concluzia ca imi place verdele. O fi de la bluza aceea? Am cuparata o bluza verde, e super sweet: "You can't stop the music" . Imi vine si foarte bine. Imi sta bine in verde *giggles* .

Mi'am recuperat aparatul foto. Il uitasem la Maneciu. Am descarcat in dimineata asta toate pozele. Pot sa imi umplu Hi5'ul *grin* . Btw =]] am o sora geamana. Am o sora de ciocolata si acum o sora de acadici. :]] Lol ce chestie.

Reita, chitaristul acela smexiii -> Este 'first crush'ul' tuturor fanelor j-rock. Pana si eu am fost indragostitia de Reita. Si este de fapt primul j-rocker de care m'am idnragostit. Trebuie sa recunosti ca e smexi .

Btw <3 Au data astia in popcorn poster, pardon, megaposter cu Miyavi -> Si este si pe coperta <3 . Trebuie sa fac rost neaparat de revista. Yey, in sfarsit afla si Romania de j-rock .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu