16 septembrie 2008

Blogger stuff . Ya know, every day's shit ~

Hellou! Am mancat tort *o* . E ziua lui tata.

~

Well, trebuie sa recunosc faptul ca obsesia mea pentru Shugo Chara urca pe limite nemaivazute. Am sa incerc sa imi fac propriul meu review.

~



Hinamori Amu, o fata foarte populara in scoala ei. Toata lumea o admira pentru atitudinea Cool and Spicy pe care o adopta. In realitate, Amu este o fata timida care vrea sa isi exprime sentimentele. Intr'o seara, dupa ce vede o emisiune TV isi doareste sa capete curaj ca sa isi poate exprima sentimentele. Adoua zi, in patul ei se afla nimic altceva decat 3 oua. Unul verde, unul roz si unul albastru.
Primul ou cloceste foarte repede si din el iese Ran, Gardianul lui Amu. O majoreta roz, care este foarte priceputa la sport. Curand si celelate doua oua clocesc, din ele iesind Miki si Suu.

Personaje: Hinamori Amu

~~

Personajul principal. O fata timida care cu tipul invata sa isi descopere sentimentele. Este Joker'ul din ehipa Gardienilor. Este indragostita de Tadase.

Tsukiyomi Ikuto

~~

Este un personaj misterios. Este indragostit de Amu. Tot spune ca este dusmanul ei, dar, in secret in ajuta. Ii place sa cante la vioara si are o sora care este indragostita de el.

~

Cam atat pentru azi. O sa revin cu celelalte personaje maine.

God damn you school ~

See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu