23 august 2008

Resemnata


Azi a fost o zi total aiurea. z.z Am plecat cu mama in Cora [O.O] ca sa imi caut partea a 5'a dintr'un roman. Cum am ajuns acolo am fugit direct la carti ... nu am gasit nimic, iar dupa 15 minute de cautare continua am dat doar de partea a 3'a [pe care deja o am z.z] . Resemnata, am plecat sa o caut pe mama. Am alergat jumatate de magazin pana am dat de ea x.x . Ma gandesc serios sa comand de pe net cartea. Ma plictisesc ingrozitooor. Nu stiu cum rezista unii. Am citit de 4 ori fiecare carte si am inceput sa ma plictisesc de ele. Trebuie sa gasesc ceva de facut neaparat.
[...]
Ah, da. Ma uit iar la Gakuen Alice. Stiti cum e cu obsesiile de vara? Exceptand faptul ca vin si pleaca [XD] . In fiecare vara ma indragosesc de un anime, si sunt obsedata de el pana vine alta vara [*evil grin*] Normal ca asta s'a intamplat si cu Gakuen Alice. AM vazut anime'ul [mortal =))] am ras pana mi'au dat lacrimile. Am gasit un cuplu super sweet, si pentru ca in anime nu se intampla nimic intre ei z.z am trecut la manga [thehehe] . Ce pot sa spun despre manga? Ah, urasc faptul ca e ongoing x.x . Oricum, super sweet, si il recomand tuturor. Exista umor, romantism, drama , tot ce vrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu