24 august 2008

Happy as never before ...


Mellow. Mood'ul meu pe ziua de azi e decis si nu il voi schimba. Sunt mega happy. Doua motive.
1) Am ajuns Beginner E *evil grin*
2) Am aflat ca o sa apara sezonul 2 din Gakuen Alice in Martie 2oo9 . Aseara nu am putut sa dorm XD . Am innebunit pur si simplu. Abea astept. Zilele astea ar tebui sa apara si capitolul 1o1 din manga ... so mai happy de atat nu pot fi. Week-endul asta nici nu am facut teme, nu m'am certat cu mama[ O.O asta da realizare] si nici nu m'a stresat sor'mea XD . Exceptand fapul ca nu am gasit partea a 5'a din roman T^T .

[...]

Ma enerveaza youtube'ul ingrozitooor z___Z . Nu ma lasa sa salvez la favorite mai mult de 65o de video'uri x.x . Ce regula stupida . Frate, ce fac copchii care sunt inregistrati de mai mult timp? Gah, aiurea si cu regulile astea x.x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu