22 august 2008

Muzica


Castile pe urechi. Muzica bubuie cat se poate de tare. Fredonez ... fredonez o melodie. Iubesc melodia. E scrisa pentru mine, asa vreau sa cred.
Nu pot trai fara muzica. Fie ca imi scriu ultimele exercitii de vacanta, fie ca termin ultimele pagini alre romanului, ascult muzica. Ma relaxeaza. Primul lucru pe care il fac cand deschid calculatorul este sa dau drumul la muzica.

Ma enerveaza persoanele care eticheteaza oamenii dupa genul de muzica pe care il asculta. Stiti cum sunt etichetata eu? O ciudata. Hmm. Sunt o ciudata pentru ca ascult punk, rock si j-rock? Asa crede lumea. Am invatat sa'i ignor. Ignoranta ... o alta 'calitate' de'a mea. Imi pare rau ca nu ma pot imbraca dupa muzica pe care o ascult. Cel putin la scoala. Sa le arat ca nu imi pasa ce cred despre mine. Sunt cum sunt. Daca nu va place asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu