22 august 2008

Life ...


Hey there. Stau si scriu tot felul de chestii in timp ce muzica imi bubuie in urechi. Imi trec tot felul de ganduri prin minte. Frumos. Viata e frumoasa. Dragostea e urata. Cel putin asa mi se pare mie. Nu inteleg de ce se indragosteste lumea cand stie ca intr'un final o sa fie raniti. Sincer nu am fost indragostita decat de doua ori si asta nu mi'a adus decat suferinta. Prefer sa stau departe de dragoste. Am fost pentru a doua oara indragostita pana acum cateva zile. Am renuntat. Acum, prefer sa ma uit pe geam cum zboara norii decat sa ma holbez la EL care habar nu are cat rau mi'a facut. Sa ma bucur de viata. Asta e cel mai bun medicament. E vara. Perfect! Poze. Mare. Prieteni. Pizza. Distractie. Cu toate astea mai are cineva nevoie de dragoste? Nu cred.
Cineva spunea ca daca nu iubesti esti EMO. Si cu emo. Ce tampenie. Nu am nimic cu ei insa nu sunt emo. Si nici nu vreau sa fiu. Pur si simplu vreau sa'mi traiesc viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu