25 august 2008

Feelings


` He's such a beautiful disaster`

Hey there. Trebuie sa recunosc ca am innebunit de tot. Well, cum sa explic. *sigh* . M'am apucat sa traduc manga. Iau capitolele de pe mangafox si le aranjez in Photoshop. Am crezut ca o sa fie usor, stii... stergi ce e in engleza cu brush alb, scrii peste in romana si gata. Well, nu e chiar asa de usor =]] deabea am reusit sa termin primul capitol, cred ca pana ajung eu la capitolul 1oo o sa apara si 1o1 si 1o2 .

Vreau sa imi aranjez putin contul de youtube. Aveam salvate la favorite niste video'uri care nu erau ale mele *stares at her sister* . Trebuie sa le sterg, ca nu ma mai lasa sa salvez altele.

Credeam ca azi o sa apara capitolul 1o1 [era programat sa apara pe 15 August, azi e 25 z.z] Nu a postat nimeni nimic. Ah, si in capitolul asta Mikan si Natsume plecau in trecut ca sa vada cum era mama ei. Gah, nu mai suport misterul asta. Mi'am stors creierii ca sa imi imaginez cum ar putea sa arate capitolul XD . Nimic . Sau ma rog, daca iesea ceva nu avea cum sa se intample =]] ca de' ce'mi doresc eu... XD *starts dreaming*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu