29 mai 2012

prea delicat.

Music: Sarah Jaffe - Clementine
Gânduri: iar atunci cand noi poate n-o sa mai fim, lasa coniacul sa curga, da-ne o tigara si sa ne-amintim, de clipele care au fost si nu revin, lasa pe masa o scrumiera si un pahar de vin.

Bate timpul cu degetele in masa si-si asteapta plata. E impacientat caci am uitat sa-i mai platesc de atata vreme, am uitat sa-l mai privesc cu groaza si sa-mi fie frica de el. Se teme de mine caci l-am privit de atatea ori cu ura si superioritate scuipand cuvintele care ma linisteau pe mine si-l deranjau pe el. "Nu azi."
Bate timpul cu piciorul in podea si imi sopteste la ureche ca el are sa-si recupereze datoriile intr-un fel sau altul. Nu uita sa-mi aminteasca de momentele cand l-am irosit, l-am neglijat si n-am stiut ce sa fac. Stie ca am constientizat. Stia si atunci ca pot dar nu mi-a spus, din mandrie, stiind ca o sa doara mai tare cu cat il irosesc mai mult.
Bate timpul cu degetele pe umarul meu si-mi aminteste ca pentru el, un an e doar o bataie de gene. O zi nu face nici cat un oftat, un minut nu-i nimic, absolut nimic. Oare cat timp am pierdut eu? Cat am de platit? Si cum sa-i platesc timpului? Ii simt rasuflarea rece pe ceafa, ma prinde din urma.

Atata timp; pierdut.
Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

  1. Hei , ce mai faci? mi-a fost dor de tine.
    Nu prea ai mai scris mare lucru in ultima vreme,ai fost plecata?
    Sper ca esti bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. "ma prinde din urma"... nu cred ca timpul este acela care te urmareste. el e pur si simplu infinit, nu trece, nu vine. doar noi alergam ca nebunii prin el.

    RăspundețiȘtergere
  3. @AMETH: buna! nu am mai avut timp de bloggereala si sincer, nici nu prea am mai avut inspiratie. :D
    sunt bine. si tu la fel, sper.

    @Joanne: inseamna ca supararea lui ca l-am irosit alearga dupa mine.

    RăspundețiȘtergere