2 noiembrie 2011

wish you were here.

Music: Pendulum - Tarantula
Gânduri: oh, my love, don’t forsake me take what the water gave me. lay me down, let the only sound be the overflow. pockets full of stones.


Daca ai avea acces in mintea mea, nu-ti garantez ca ai sa poti pleca fara sa ai obrajii uzi, nu-ti garantez ca ai sa ma mai poti privi in acelasi fel, nu-ti pot garanta nimic.
Image and video hosting by TinyPic
Dar asa cum nimeni altcineva in afara de tine insuti nu-ti poate aduce pacea, am sa plec o perioada. Am sa ma intorc, nu incerca sa ma urmaresti - am sa ma intorc cat de repede pot. Nu stiu, incerc sa-mi gasesc locul si poate ca nu o sa fie aici, unde momentan ma simt in siguranta. Am nevoie de putina liniste si un loc unde sa-mi uit gandurile si imi vine in minte doar banca din Cismigiu.
A venit momentul sa aleg. Si m-am decis, plec.

Un comentariu:

  1. Unde vrei sa pleci? sau este o figura de stil?
    Iar faza'' ca nu esti asa puternica'' ,ma lasi? Eu cred cu tarie ca esti FF puternica , chiar daca esti micuta.

    RăspundețiȘtergere