28 noiembrie 2011

i'm home.

Music: One Republic - Mercy
Gânduri: tu, insa, daca tot trebuie sa ma faci sa plang.. dupa aia ia-ma in brate.


Tu nu ai nevoie de apa ca sa simti cum te ineci, nu?
Image and video hosting by TinyPic
As vrea sa-ti fie simplu sa ma iei de mana intr-una din zilele astea. N-ai sa-mi spui nimic, stiu asta, dar daca doar m-ai lua de mana ar fi indeajuns. Si eu te-as invata iar ce e fericirea. Ti-as spune ca daca privesti atent, fericirea o gasesti in gustul amar al cafelei de dimineata si in fumul de tigare ce poarta in el parfumurile a tot ce ai iubit odata. Ti-as zambi si ti-as spune sa iti alungi toate gandurile, sa inchizi ochii si sa te gandesti ca undeva acolo, in lumea ta ce-ti pare neagra acum va veni, prin ceata si fumul de tigare si te va ridica si te va imbratisa. Ar putea sa fie un el, un el care te va salva sau ai putea sa fii chiar tu.
Dar inainte de toate, permite-ti sa visezi putin mai mult si apoi, cand iti vei da seama ca tu iti faci singura fericirea, ai sa vezi ca nu ai pierdut copilul ce obisnuiai sa fii. E inca acolo. Ea va fi cea care te va lua de cealalta mana si iti va soptii: "Iti poti deschide aripile acum."

3 comentarii:

  1. Stand in pat si incercand sa ma stapanesc si sa gandesc "la rece" am realizat ca de fapt fericirea mea consta in prietenii mei , in special in tine caci tu esti cea ce m-a ridicat tot timpul , m-a pastrat pe linia de visare , cea care m-a convins de fiecare data ca exista cel putin inca un motiv , oricat de mic pentru care sa zambesc chiar si in momentele in care vedeam doar ura si intuneric in fata mea .
    Iti multumesc ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu ce ce spune @Mishi, fără prieteni fericirea ar fi amară, nu-mi imaginez un moment frumos fără camarazii mei de năzbâtii. Şi chiar dacă nu sunt cu sutele, sunt câţiva dar buni, unul şi unul, şi pentru mine fac cât o mie.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine ar fi...."daca tot trebuie sa ma faci sa plang.. dupa aia ia-ma in brate."

    RăspundețiȘtergere