careful, love.

noiembrie 24, 2011

Music: Michelle Featherstone - Coffee And Cigarettes
Gânduri: A year later, and all I remember is that we danced under the stars, and our hearts were beating in time. And your hands were warm when you put them in mine. The rest of the world simply stopped.

- De ce?
- Te-ai gandit ca poate imi place sa te iert?
- De ce? De ce ai vrea asta?
- Poate ca vreau sa te salvez.
- Nu ai cum...
- Poate ca vreau si eu sa fiu iertata si salvata.
- ...
Image and video hosting by TinyPic
Te aveam legat in lanturi undeva in coltul intunecat al sufletului meu. Am crezut ca nu te pot salva asa ca te-am casificat drept ingerul negru din viata mea. Nu te-am uitat, dar te-am iertat. Si mi-am promis ca am sa ma intorc candva. Si mi-am spus ca am sa alung din preajma ta tot ce este trist si rau, si tot ce doare.
E frig din nou. Frunzele si-au schimbat iar culoarea si eu m-am intors acasa. Frumos spus dar "acasa" e un loc ciudat cand nu mai e de loc asa cum ti-l amintesti. Si vrei sa pleci iar, sa fugi cum ai fugit acum mult timp - inapoi la mare. Inapoi la locul unde credeai ca ai gasit iubire. Si alergi, si crezi ca ai scapat si totusi te trezesti iar aici, acasa. Unde cauti tu iubirea?!

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Este foarte frumos ceea ce ai scris tu.
    Ai un fel aparte de a folosi cuvintele in asa fel incat sa ajunga la sufletele celor care citesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ''Premiul Most Wanted Blog'' , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anuntati daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! Ati primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v-a recomandat cu placere!
    ''MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea, iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB, pentru ca stim ca dincolo de bloguri vorbeste viata!''

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce zice.... DREAM....?Ce ai castigat? oricum , eu ti-am mai zis ca te urmaresc de mult si ca ai talent la scris.Verifica si vezi despre ce vorba , poate e de bine . BRAVO, succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere