3 aprilie 2011

e frig si e vant.

Music: Boyce Avenue - Drops of Jupiter
Gânduri: mi-au secat toate cuvintele si nu mai stiu nimic decat ca, mi-e dor si doare. dor si doare.
- - - - - - -


Bai, sincer nu mai stiu ce sa spun. Adica, ma gandeam zilele astea ca prea am zacut eu intr-o letargie d'asta din care paream ca nu mai scap. Si tot ce faceam era sa stau. Stateam, stateam, stateam si leneveam. Si eu nu sufar asta. Eu trebuie sa ma misc, imi trebuie activitate. Rutina ma plictiseste in ultimul hal. Deci, m-am hotarat.. sa-mi ocup timpul cu tot ce pot si sa ma distrez pana la epuizare. Si stiti ceva? Tot vroiam eu sa fac niste schimbari in dieta si la stilul de viata. SO WHY NOT?
Image and video hosting by TinyPic
"Ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata." - Octavian Paler

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu