4 iulie 2010

mi-am frant inima pe drum.

Music: Taxi - Te vad în toate femeile
Gânduri: îmi doresc.. :-<
- - - - - - -


A spune ceva și a se înțelege altceva. A încerca ceva și a ieși cu totul și cu totul altceva. A dori ceva și a se întâmpla exact opusul dorinței. De curiozitate, știți cum e?

Foarte rar spun ce gândesc direct persoanei respective. Eu sunt omul apropourilor. Eu prefer sa bat apropouri decât sa ii arunc in fata gândurile mele. Si de data asta nu e vorba de reacții. E din cauza ca ma pricep mai bine sa bat apropouri. Sau cel putin ma pricepeam.
Aseară am realizat(de fapt m-a ajutat cineva sa realizez) ca s-a înțeles cu totul și cu totul altceva. Acum ceva timp eu am repetat o chestie dar nu am spus-o direct. Pe ocolișuri, ca de obicei. Iar persoana care trebuia sa înțeleagă apropo-ul nu s-a prins. Si ce i-am spus eu i-a confirmat gândirea. S-a convins de ce credea, chiar dacă nu era adevarat. Si astea doar din cauza ca nu am spus eu direct ce gândeam.
Si acum ma dau de ceasul morții încercând sa găsesc o metoda sa ii arat ca nu e adevarat ce crede. Stupid! Mai bine lăsam dracului apropourile și mesajele cu subânțeles. Probabil acum totul ar fi fost diferit dacă măcar o data în viata as fi spus direct și sincer ce gândeam. Probabil..

Dar mai am o problema. Da, acum am realizat unde am greșit. Dar momentan îmi e frica sa sun persoana respectiva. Sa ii spun ca vreau s-o vad și sa vorbim, sa ii explic. Nu știu dacă o sa vrea, nu știu dacă mai vrea o explicație. Si când te gândești ca în tot acest timp eu eram aia care se considera cea rănita. De fapt și eu am rănit, ca fraiera. Fara sa vreau. Sincer..

Iubirea zboară întâmplator prin lume sub soare
Legata strâns de piciorul unei pasări călătoare.


Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu