3 iulie 2010

Eins, zwei, drei.

Music: Reamon - Supergirl
Gânduri: bun, bun. o luam de la capat.
- - - - - - -


M-am intors. A fost frumos, chiar frumos. Desi inceputul chiar nu mi-a placut. Haha, stiu ca suna ciudat.. dar a devenit placut pe parcurs. In fine, e bine sa fii din nou acasa. :x
Am facut poze, multe. Desi o parte din ele sunt pe aparatul lui Irene. Deci nu le pot edita chiar pe toate. In fine.. uite o "mostra".
Uitarea. Ma intreb cum ar fi sa uit tot, dar absolut tot. Ciudat ca ma gandeasc tocmai la asta. De fapt nici nu stiu de ce minticica mea a ajuns atat de deaprte. Mi-a trecut prin minte cand ma rugam sa ajung cat mai repede acasa si ca de obicei metroul era ferm convins ca eu trebuie sa intarzii.
Cred ca termenul corect ar fi "amnezie". Da, amnezie. Ma intreb ce as face atunci, ma intreb daca as uita absolut tot. Sa raman cu un gol imens, sa nu mai stiu nimic. As fi curioasa sa vad daca as face acelasi greseli ca in trecut. Da, greseli. Pentru ca acum ma leg de ele. Am avut multe greseli, multe alegeri proaste, multe sanse de care nu am stiut sa profit si acum regret. Da, pentru ca in final cu asta raman. Cu regretul acela amar.

Oare de fiecare data cand voi fi pe cale sa fac aceleasi greseli, o sa un existe un clinchet si apoi o sa fie ceva acolo care o sa-mi spuna "Nu face asta! Uite ce ai patit ultima oara. Chiar vrei sa se repete?"
Gasisem undeva, candva un citat care mi-a placut la nebunie. Suna cam asa: "Cand istoria se repeta, inseamna ca nu ti-ai invatat lectia. Si o sa ramai repetent pana cand iti intra in cap."
Suna atat de bine. Imi place la nebunie, stiu ca l-am gasit in Romanul Tabu. O carte pe care pur si simplu o ador. Dar revenind la subiect.. chiar ma intreb daca o sa fac exact aceleasi lucruri.
Probabil voi incerca sa reconstituiesc fiecare pas. Dar aici probabil voi calca stramb, si iar voi face aceleasi greseli. A spus bine cine a gandit ca "in final regretam doar sansele de care nu am profitate, relatiile pe care ne-a fost frica sa le avem si deciziile asupra carora am stat prea mult sa reflectam."

Au revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu