10 iulie 2010

chiar dacă doar amintirile au rămas de-atunci cu voi..

Music: Chiar daca - Florin Chilian
Gânduri: fie ca e bine, fie ca e rău..
- - - - - - -


Firai tu sa fi Florin Chilian! Te urăsc, ma jur.
Nu mi-o lua în nume de rău. Nu am nimic personal cu tine, de fapt chiar iți ador melodiile și iți respect munca. Dar pur și simplu e unul din momentele alea când urăsc efectiv un artist pentru ca scoate o melodie prea buna.
Ce ar trebui voi sa înțelegeți din toată asta? Pe lângă faptul ca eu sunt departe de orice granița a normalității? Ei bine, ca urăsc când un artist scoate o melodie prea buna. Si prin "prea buna" vreau sa spun, o melodie care e în stare sa ma facă sa bocesc pe ea ore în sir. Si bingooo! Melodia asta, "Chiar daca..." reuseste mereu sa ma faca sa umplu perna de lacrimi. Stupid, plang desi nu ma mai pot regasi in ea, plang desi nu se potriveste de loc cu situatia actuala. Plang pentru ca pur si simplu ma gandesc ca sunt altii acolo, undeva care trec prin asta.
Si hai sa recunoaștem, versurile sunt mult prea drăguțe, mult prea frumoase pentru a fi ignorate.

Dar în fine, aseară cam pe la doua dimineața, mi-am șters lacrimile cu podul palmei și am închis ipod-ul. Melodia lui Chilian era pe repeat, stupid.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu