12 iulie 2010

ai închis marea-n ochii mari.

Music: Love the way you lie - Rihanna ft. Eminem
Gânduri: aah! mi-e foameeee! RawR.
- - - - - - -


Cred ca vremea schimbătoare începe sa ma afecteze și pe mine. Aseară n-am prea putut sa dorm din cauza căldurii insuportabile. Căldură care, în mod straniu, îmi place mai mult decât frigul din timpul iernii.M-am pus în pat, am luat pătura-n brate(da, alta ciudățenie de-a mea) și am ațipit. Cred ca doar o ora am reușit sa dorm. Nu mai mult de atât. M-am trezit bombănind și m-am dus sa beau o gura de apa, muream de cald deja.
M-am băgat iar în pat doar pentru a ma trezi doua ore mai târziu transpirata toată. Am deschis geamul în camera și m-am dus sa fac un dus. Imaginativa, la 4 dimineața eu făceam dus. Emoționant! In fine, după dus m-am băgat iar în pat și am adormit dar nu înainte de a ma foi vreo jumătate de ora. M-am trezit la zece azi de dimineața.

Azi a fost o zi extrem de aaa.. moleșită? Alt cuvânt nu găsesc. Știți senzația aia pe care o aveți când treceri prin starea de convalescenta? Eh, asa m-am simțit eu azi. Am fost o fantoma, zău. Bântuiam efectiv prin casa.. dacă ma vedeai/vezi te sperii și nu glumesc. Sunt palida și trasa la fată, n-am chef/pofta de nimic. Chiar ma mir ca am reușit sa ma așez la calculator. Am stat putin azi de dimineață și apoi m-am băgat în pat.. am zăcut acolo mai toată ziua.
Dar lasă, în seara asta nu ma culc pana nu ma asigur ca m-am reîntors la Anca de acum doua zile. Aaah, mi-e dor sa țopăi prin casa. Acum deabea pot sa merg drept. Firar!
Da, da, ma rog.. în seara asta ma fac frumoasăăă! Baie lungaăăăă, relaxantă, creme, ojă, parfum, baloane de săpun, muzică. Uuuh, abea aștept. Si maine, ei bine.. maine o sa radiez. Sper. Asta dacă nu ma apucă iar stomacul. Doamne, te rog, nu! Ai milă de o biată copilă care zău nu suferă să stea țintuită la pat. Înnebunesc, efectiv înnebunesc. N-am ce face și ma simt atât de.. de, nu știu. De impotenta(cuvânt folosit greșit, poate?) Oricum! Ideea e ca urăsc când ma îmbolnăvesc și trebuie sa zac!

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu