23 iunie 2010

the show must go on.

Music: Nelly Furtado ft. Juanes - Te busque
Gânduri: si starea de tot rahatul persista! :|
- - - - - - -


Super! Starea de tot rahatul persista. Nu ma simt cu nimic mai bine. Nu, pur și simplu nu mai găsesc nimic care sa ma înveselească sau care sa-mi ridice moralul.
Am încercat sa ma uit la Sex and the city, cică virgula ca sa rad, absurd. N-a mers. Nu știu ce e cu mine! Si asta ma scoate din sărite. Îmi vine sa îmi dau palme ca sunt asa irascibila. Pentru ca, zău, nu vreau sa fiu asa urâcioasa.
Eu nu sunt asa. Eu ar trebui sa fiu draguța și dulce, calmul întruchipat. Dar în schimb acum sunt rea și irascibila, dracu' în persoana dacă ma calci pe coada.
Si poate va întrebați ce dracu' m-a apucat. Nici eu nu știu ce sa va răspund. Probabil totul a început de mult, probabil acum e momentul ala când nu mai pot sa țin în mine și explodez. Probabil..
Adică, nu știu. Tot ce știu e ca starea asta m-a apucat de ieri. Doar ca eu n-am idee ce m-a enervat ieri. Nici nu-mi aduc aminte exact ce dracu' am făcut aseară. Si e exact cum i-am spus și ei, prefer sa stau dracului acasă decât sa plec cu starea asta maine la prânz. Doamne! In ce hal pot sa drăcuiesc.
Uh! Ma întorc la vechea mea dorința. Îmi doresc, chiar îmi doresc ca avioanele seara sa fie stele căzătoare. Chiar am nevoie, urgent, de o dorința acum.
Doamne, eu acum mi-am simțit inima. Duduie în ultimul hal. Si nu știu de ce. Nu știu de când. Ca doar acum am observat/simțit.

Vai! Cat de draguț, fix în seara când nu am nici cel mai mic chef, ma lasă mama sa stau cât vreau la calculator. Nu pot sa cred! Avem și noi o sincronizare de invidiat, zău asa.

Au revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu