24 iunie 2010

ma vei mai iubi si maine?

Music: Stevie Wonder - I just called to say I love you
Gânduri: o sa-mi fie dor de voi! :x
- - - - - - -


Si uite ca a venit și 24 Iunie. Aaa, da.. eu azi plec. Nu ma mai vedeți o săptămâna. Ce vroiam sa fac.
1. Sa va anunț ca plec.
2. Sa ii spun lui Zu la multi ani. :D
3. Sa nu uit cartea.
4. Sa folosesc un titlu vechi dar care-mi place. :">
5. Sa spun ca o sa-mi fie dor de voi.
6. Sa va întreb dacă o sa-mi simțiți măcar lipsa. :))
Cam atât. Vorbim iar într-o săptămâna. Um, sper sa găsesc vreun internet cafe pe acolo, poate reușesc sa ma postez. :D
Promit solemn sa vin cu multe, multe poze. Si sa le si postez pe blog pe unele din ele. Vaai, cate ideei am. D:
Asa.. pai cam atat am avut de zis pe tema asta. Vorbim..

Pa! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu