10 iunie 2010

e o crima mica, dar nu am nici o scuza.

Music: ABBA - The winner takes it all
Mood: nu plange ca te ia dracu'!


Poze vechi. Poze care defapt nu sunt chiar asa de vechi. Pentru ca fac ce fac și ma uit doar la pozele din al doilea semestru. Da, de la unele mi se umezesc ochii. Dar cred ca și muzica are efectul ei. E și vina muzici, nu doar a pozelor. Praf.. e bine ca pe aceste poze nu se poate așterne praful. Poate doar un praf imaginar, atunci când voi vrea sa vorbesc în metafore. Dar nu acum, acum nu sunt prăfuite. Sunt perfecte. Sunt poze pe care nu le voi mai șterge niciodată. Nu!

E noua dimineața aici. Noua dimineața și mie îmi e dor. Mi-e dor acum, in aceasta clipa, la ora 09.02. Si nu stiu cum sa fac. Am senzația aia care ma încearcă pe mine uneori. Când îmi doresc sa ma întorc în timp fie și pentru câteva secunde. Sa mai pot simți iar soarele lunilor trecute. Aprilie, Martie, Februarie, Ianuarie.. al doilea semestru.
Dar le simt atât de departe. De parca totul s-a întâmplat la ani lumina de acest moment. Parca m-am îndepărtat atât de rapid de acel moment. Rapid.
E noua dimineata aici. Eu trebuie sa ma duc sa-mi fac un dus rapid, sa trezesc pe cineva, sa mananca ceva si apoi sa plec la liceu. Da, ma duc la liceu iar. Maine am examenul. Mi-e frica, iar m-a luat teama.

E noua dimineata aici. Imi e dor.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu