11 iunie 2010

azi n-am timp.

Music: Hoobastank - The reason
Mood: nostalgica.


Azi n-am timp. Azi trag linie. Azi am incheiat un capitol superb din viata mea. Azi, doar azi imi doresc sa ma intorc in timp. Azi, doar azi am rememorat tot ce-a fost mai frumos. Azi am stat inchisa-n amintiri. Azi mi-am amintit ce-am iubit, ce-am urat, ce-am visat, ce-am pierdut.
Azi n-am timp. Azi ma pierd in trecut. Azi m-am plimbat singura pe holurile liceului. Azi am vazut cum amintirile mele prindeau usor viata, ca si cum totul ar fi fost magic. Fiecare imagine prindea viata, fiecare fragment prindea culoare si totul s-a transdormat intr-un frumos caleidoscop.
Azi n-am timp. Azi am vazut pace, durere, iubire, prietenie; am vazut speranta, teama, nostalgie, pierdere; am vazut ura, neincredere si lacrimi. Azi am vrut mai mult ca oricand sa-i spun ca-mi pare rau pentru toate prostiile mele, ca mi-e dor si ca eu încă sper. Azi am mai vrut sa-i mai spun c-o iubesc si ca poate plange oricat in bratele mele. Ca pe noi doua nimic nu ne poate desparti. Ca o iubesc ca pe o sora.
Azi n-am timp. Azi trag un fum, si ma pierd. Azi am fost stresata. Azi am iertat și am uitat. Azi am ras de dragul lunilor trecute, de dragul primăveri trecute.
Azi n-am timp. Azi, doar nu voi regreta nimic din ce-a fost. Azi respir încet, întrerupt și trag un fum. Scrum. Azi îmi dau voie sa plâng și sa fiu îngrijorata.

E ora unu jumate, sunt liniștita acum, calma chiar. Nu îmi mai vine sa plâng. Dar îmi e dor, deja mi-e dor. Mi-as dori sa fie cineva lângă mine acum. Cineva care sa ma ia în brate și sa-mi spună ca pot plânge. Ca el/ea e acolo, ca nu ma va lasă singura. Păcat! Sunt singura acum. Fiecare cu ale lor. Nu ma bag în treburile altora cum nici alții nu se baga in ale mele. Corect?
Asta e unul din momentele în care chiar as vrea sa stau întinsa pe iarba și sa privesc cerul. Poate am sa fac asta.. și poate nu o sa fiu singura. Si poate ca azi o sa am și prilejul de a rade din toată inima. Poate..
"Nu plânge ca s-a terminat, zâmbește ca s-a întâmplat." Hahaha, cine dracu' a mai zis-o și pe asta? Serios, e atât de clișeica și totuși e singura fraza care îmi vine în minte acum. Singura care îmi zboară prin minte.
A, apropo! Stie cineva unde naiba e Anca? Parca am vazut-o acum vreo doua zile. Lipsește de o luna. Nu știu ce s-a întâmplat cu ea, toată luna Mai a fost absenta.
Mi-am schimbat iar skin-ul de la blog. Știu ca ea iar o sa-mi sara în cap. Asa ca uite, aici și acum jur ca nu o sa-l mai schimb cel putin o luna. Gata, am promis! Si e și pe blog..

Iubito! Asculta-ma putin, știu ca acum plângem amândouă.. dar nu are rost. Pentru ca, uite.. e asa cum mi-a spus și Maria, mai avem încă 3 ani. Nu e finalul. Asa ca zâmbește și iubește. Haha, ce fraze scot, Doamne! Dar da, asta e adevarul. Mai încearcă o data. Nu e chiar asa rău s-o iei de la capăt, crede-ma. Știu prea bine ce insemana sa începi de la zero.
Si ce dacă zidul acela s-a dărâmat? Construiește-l iar. Te ajut, promit. Eu una nu am de gând ca niște gânduri negre sa-mi strice vacanta, nu! In nici un caz. Vreau sa fac din vacanta asta ce-a mai frumoasa posibila. Si știu ca și tu vrei. Știu ca și tu vrei sa profiți de tot timpul pe care îl ai la dispoziție. Dar tu crezi ca o sa te distrezi dacă o sa stai tot timpul cu gândul la cea fost sau la ce-o sa fie? In nici un caz, păpușă! Prezentul, asta contează acum.
Si știu ca și eu fac asta uneori, știu. Dar nu vreau sa te las și pe tine sa faci la fel. Nu, nu, nu! E îndeajuns ca una din noi e genul de persoana care isi face griji din orice. Nu cred ca mai am nevoie de inca una ca mine, sincer.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu