18 mai 2010

chiar nu pot uita?

"nimeni n-o sa iti explice ce e dragostea, asta singur intr-o zi de vara o vei afla."


Eu merg pe sarma. Eu ma chinui sa-mi mentin echilibrul. Eu nu vreau sa cad, stiu ca nu o sa fie nimeni acolo jos sa ma prinda. Stiu ca daca pic nu o sa ma mai ridic niciodata. O sa raman acolo, atintita la pamant. Singura.
Imi e frica, sunt speriata. Totul imi pare atat de diferit acum, m-am schimbat. Asta e clar! Daca pana si mama mea a observat asta.. atunci chiar nu mai am cum sa obiectez la asta. De ce? De ce nu ma pot intoarce la ce eram? De ce nu pot sa redevin iar "Anca"?
E frig aici, sus. Aveam dreptate! Saptamana asta a inceput groaznic si o sa se termine la fel.

Pauza. Sa analizam putin.
E 8.32 dimineata si mie.. mie imi e dor. De mine, de ce eram.. de mult mai multe lucruri.
Din pacate, tot ce pot sa fac este sa scriu: cuvinte inutile, fara sens, incapabile sa rezolve ceva. Si parca si de ele imi este frica - sa nu utilizez cumva prea multe - cine stie ce se poate intelege, mai mult decat necesar?
Cum e posibil sa citesti blog-uri si pur si simplu sa te apuce plansul? Doar sa citesti cateva paragrafe, nimic mai mult, si sa simti cum aluneca lacrimile?
Nu a fost asa de rau la inceput, doar ca am ajuns pe un blog unde am avut o senzatie de apropiere. Ma simteam bine citind acele posturi, parca si ea simtea ce simt si eu.

"Cautam scuze, despicam firul in patru, interpretam gesturi, cuvinte si aluzii. Avem rabdare si cu toate astea nu ne dam batute: vrem sa aflam niste raspunsuri cu orice pret, ne bazam pe feeling-uri si ignoram profund realitatea.
Adevarul este ca nu prea te place. Nu conteaza motivele ci pur si simplu asa stau lucrurile. Cum ar fi sa te placa toata lumea? Imposibil.
Altfel, ai sa ajungi sa-ti creezi obsesii, sa-ti toci nervii, sa-ti innebunesti prietenii si sa nu mai ai respect fata de tine.. prin urmare sa te simti foarte prost.
Daca te place, ai sa-ti dai seama, pentru ca o sa fie acolo si o sa te faca sa zambesti.
O sa stie foarte bine ce vrea si n-o sa se intimideze prea usor.
O sa gaseasca modalitati sa-ti arate ca-i pasa si ca vrea sa fie cu tine. Nu gaseste, nu te place indeajuns de mult. Simplu.
Evident, exista si exceptii. Insa, viata nu este alcatuita din ele.
Asa ca, inlatura oamenii pentru care esti doar o optiune..si fa loc celor pentru care ai sa fii o prioritate."


Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu