17 mai 2010

chiar mi-ar folosi o dorinta acum.

Doamne, ce nervi m-au apucat. De fapt sunt mai mult nerv cauzati de agitatie. De nedumerire, indignare, curiozitate, nervozitate.
Nu ne putem preface ca avioanele, seara, sunt stele cazatoare? Jur ca mi-ar folosi o dorinta acum.
Imi pare rau, iar m-a luat starea aia. Stiu ca mi-ai spus sa inchid melodiile si am facut-o. Culmea, nici macar nu se gasesc in playlist. Daca vrei iti si dau melodia pe care o ascult acum. Nu stiu de ce m-a apucat. Nu mai am pe ce sa dau vina acum. Poate doar pe prostia mea, ca nu ma mai potolesc o data. Ca eu continui sa ma agat de tot ce prind.
Ma intreb, daca o sa stau aici. Daca doar o sa ma asez undeva, singura. Ai sta cu mine si ai uita de lume? Nu prea stiu cum sa exprim ce simt. Hai sa pierdem timpul, hai sa alergam dupa masini sau sa privim avioanele.

Tot ce sunt, tot ce am fost, se gaseste aici. Nu stiu unde ma indrept sau ce voi face in continuare.
Saptamana asta se anunta una extrem de tampita. Sau cel putin impresia asta imi lasa vremea de afara. E urat, bate vantul si sta sa ploua. Zici ca ne-am intors in timp si e iar februarie-martie. Si nu vreau asta! In nici un caz!
Am sa imi pun o dorinta..

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu