26 mai 2010

am inchis radioul!

Negatia devine afirmatia, dar eu nu o sa imi schimb parerea. Puteti sa-mi spuneti voi ce-o-ti vrea. Dar in fine..
Aseara am adormit rememorand fiecare vers dintr-o melodie care imi placea/place la nebunie. O ascult si acum. Singura, cu casile date la maxim. E perfect, as putea ramane prinsa in acest moment o eternitate.
Vocea ei se muleaza perfect pe starea mea actuala. Presimt ca iar o sa dau piesa pe repeat. Hai sa recunoastem, tipa are anumite melodii care sunt absolut superbe. Si a inceput sa-mi placa destul de mult de ea. Nu mai e pustoaica aia rasfatata de la Disney Channel. Aaa, da.. si ca sa fiu putin pe langa subiect: Doamne! Ii vreau absolut toate rochiile pe care le poarta in videoclip. :)) Sincer, sunt super dragute.
Azi sper sa fie o zi frumoasa. Azi sper sa nu imi fac griji. O sa merg cu rolele la liceu, o sa fie perfect. Ador sa merg cu rolele. E senzatia aceea ca poti zbura. Sau cel putin eu am senzatia asta. Si daca mai bate putin vantul, e clar..

"when the waves are flooding the shores and i can't find my way home anymore..
that's when i look at you.
when my world is falling apart and there's no light to breath trough the dark..
that's when i look at you."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu