15 aprilie 2010

ultimele cuvinte.

Ultimele mele cuvinte adresate tie.
Uneori, ma gandesc serios ca inca iti mai pasa. Ma prefac indiferenta la tot, poate ca par ca m-am schimbat cu totul, iar tie, par ca nu mai imi pasa absolut de loc. Dar adevarul este ca, inca imi pasa.. In anumite momente imi e dor de tot ce am facut, impreuna.
Se pare ca ti-ai 'gasit' prieteni noi si e timpul ca eu sa imi iau ramas bun, si sa plec. O data ce ma decid sa plec, crede-ma, nu o sa ma mai intorc.
Nu, nu ti-am spus niciodata lucrurile pe care ar fi trebuit sa ti le spun. Si imi pare rau ca ai decis lucrul acesta. Speram ca macar vei vrea sa vorbim. Sa-mi explici, sa-ti explic. Sa ajungem la un acord. Dar nu, se pare ca ai decis sa rezolvi toata treaba in alt fel. Ti-am mai spus, 'de acord cu tine, daca asta ai decis.. fie'.
Asta nu inseamna ca nu ne vom mai vorbi. Eu sper din tot sufletul ca tu inca o sa vrei sa imi mai adresezi macar un 'buna!'
Este uimitor cat de usor se poate strica ceva, nu? ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu