14 aprilie 2010

cat de usor..

Ah, nu-mi vine sa cred cat de usor sunt in stare sa renunt. Credeam ca sunt mai incapatanata, ca lupt pentru ce-mi place. Ca nu plec urechea la tot. De unde?!
O singura critica din partea persoanei potrivite si renunt. Nu stiu de ce, urasc cand fac asta.
Stiu, stiu. Am spus ca nu mai scriu despre mine, haha! Inca o chestie de care nu ma tin. Dar parca ma eliberez cand scriu despre mine pe blog. Oricum, am schimbat tema, trebuie sa sarbatoresc printr-un post. Nu aveam de cand sa o schimb pe cealalta prea curand.. dar tema asta pur si simplu mi-a facut cu ochiul. Vorbesc foarte serios!

Maine aflu pana la urma ce fac cu toata treaba asta. M-am saturat sa tot astept. Si da, stiu, s-ar putea sa mi se spulbere toate visele cu un singur cuvant. O negatie. Si mi-e frica, recunosc. Dar nu mai pot sta asa.. de 4 zile am mainile bocna si tremur si nu ma pot concentra. Nu mai am rabdare pana maine.
Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu