4 martie 2010

nu am timp;

Nu prea am timp de scris acum.. dar a trecut deja o luna si eu nu am postat nimic. Si simt nevoia sa scriu. S-au intamplat o gramada de lucruri luna trecuta, si nu stiu daca am timpul sau rabdarea necesara sa stau sa le insir pe toate.
Am impresia ca relatia mea cu ea(nu am sa mai scriu nici un nume aici) se cam duce naibi. Nu mai e ca la inceput. Sunt tot felul de lucruri stupide care ne lovesc. Si acum ea nici nu mai vrea sa imi spuna ce se petrece cu ea. A spus ca vrea sa tina totul in ea. Nu mai inteleg nimic. Nu stiu daca e vina mea, desi suspectez asta.. Cateodata imi doresc sa inchid ochii si pur si simplu atunci cand ii deschid totul sa para un vis urat si eu cu ea sa fim din nou ca la inceput. Fara certuri, fara secrete.. doar noi doua. Dar stiu ca nu se poate asa ca o sa ma calmez, o sa analizez situatia si o sa vad ce e de facut. Nu vreau sa o pierd, e prima persoana in care am avut incredere si prima persoana care m-a acceptat asa cum sunt. Nu vreau sa o pierd dintr-o prostie de-a mea. Nu, nu asa!

Cu scoala merge destul de bine, nu am de ce sa ma plang. Nu am luat note proaste.. adevarul e ca am si invatat, deci nah.

Vreau sa ma apuc iar de sport, am lenevit prea mult. Si m-am saturat sa nu mai fiu in stare sa fac nici macar doua serii de abdomene una dupa alta. E jenant! Cand se incalezeste vreau sa incep sa alerg prin parc. Si.. mai vad eu ce fac. Dar nu mai pot sta asa.. m-am saturat!

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu