5 martie 2010

daca ne vom mai intalni vreodata;

Am gasit o piesa.. e mult prea ciudata. Dar "ciudata" in sensul bun al cuvantului. Piesa se numeste "Fifteen" si o canta Taylor Swift. A inceput sa-mi placa mult de tot de tipa asta. Canta frumos si ma regasesc in multe din piesele ei. Si ii ador parul, e asa lung. Vreau si eu par lung. Jur ca nu o sa ma mai tund mai scurt de umeri niciodata.

Azi planuiesc sa ies la cumparaturi. In principal vreau sa ma duc sa ii cumpar cadoul Ceciliei. Luni e ziua ei si eu nu i-am luat nimic inca. Vreau sa ma duc in mall sa vad daca gasesc ceva. Oricum, daca tot dau pe acolo o sa ma uit si dupa ceva pentru mine. A cam trecut ceva timp de cand am fost ultima oara la cumparaturi. Aaah, mi-ar placea sa-mi cumpar niste bratari. Am pus ochii pe unele de la EuroShop. Si nici nu sunt scumpe, in jur de 10 lei. Sunt subtiri si dragute.. exact ce-mi place.
Daca tot ies azi din casa ma duc sa ma si tund. Mi s-a tocit rau de tot parul si nu imi mai place cum arata. Vreau doar sa iau din varfuri, atat cat sa ia toceala si sa poata creste la loc. Ce imi place la parul meu e ca in primele 3 zile dupa ce l-am tuns creste foarte repede. Oricum, trebuie neaparat sa-mi cumpar o crema protectoare de la Nivea. Va trebui sa o folosesc de fiecare data inainte de a imi indrepta parul. Placa si ondulatorul il tocesc atat de rau.

Ninge iar. M-am saturat! Exact cand credeam ca se incalzeste.. fulgi uriasi au inceput sa alunece din nori. Primele zile de primavara au fost frumoase, chiar am putut sa plec fara jacheta groasa. Ninge frumos, nu am de ce sa ma plang. Si nici nu cred ca o sa se asterne doar ca nu imi place sa mai ies din casa cu cizme, caciula, fular etc. Imi doresc sa se incalzeasca o data!

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu