31 martie 2010

iti voi fura hainele si le voi purta daca imi vin bine!

Uite, o postare scurta. Ca doar e dimineata si nu prea am chef sa tastez. Nu am nimic in minte, deci nu stiu despre ce sa scriu. Am dat "shuffle" in winamp si am dat peste o piesa de-a lui Taylor Swift pe care o ascultam acum 2 veri. Haha, stiu ca pe atunci inca imi placea de R. Ce amintiri! Stiu ca ma ambitionam in prostie sa gasesc o melodie care sa se potriveasca. Am dat peste asta "I'd lie" si nici melodia asta nu mergea. Spune ceva de genul:

"And I could tell you:
His favorite color is green
He loves to argue
Born on the 17th
His sister's beautiful
He has his father's eyes
And if you'd ask me if I love him
I'd lie."

Nu mergea nimic. Habar nu aveam daca are frati, nu stiam care e culoarea lui preferata, nu stiam cum arata tatal lui. Daaar! Atentie, dar stiam pe cat e nascut. Dar nici asta nu se potrivea. Pffft! Cat de penibila am fost. Oh doamne, oh doamne. Ce-mi place sa rad de mine. Haha, cred ca daca m-as putea intoarce in timp m-as duce direct la mine de atunci si mi-as da doua palme sa ma trezesc la realitate. Ce proasta am fost(am vrut sa scriu prostuta, nu merge.)

Ma intreb daca acum pot gasi un catec sa se potriveasca. Oh nu! Iar incepem.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu