30 martie 2010

alerg dupa niste umbre, pe care nu le voi prinde niciodata;

Da, sunt din nou pe blog. Da, stiu ca nu am mai postat de ceva timp. Da, am chef sa postez. Nu, nu ma simt prea bine. De fapt, chiar ma simt ciudat. Bine, bine, acum vine intrebarea: "cand nu ma simt eu ciudat?"
Ei bine am si eu momentele mele cand sunt ok, cu picioarele pe pamant, etc. Dar sunt rare, din pacate. Vreau sa ma comport normal, vreau sa nu ma mai creada lumea o zapacita cu capul in nori. Vreau si eu sa las impresia, macar impresia, unei persoane mature. De ce nu reusesc? Mai mult ca sigur stiu raspunsul la aceasta intrebare. Dar din comoditate nu vreau sa il recunosc. Sa admit ca pot sa ma schimb daca vreau. Imi place sa ma plang, dar nu o sa recunosc niciodata in fata unei persoane chestia asta. Am realizat ca sunt o persoana foarte manipulatoare. Daca vreau ceva o sa fac tot ce imi sta in putere ca sa obtin acel lucru. Haha, cat de urat suna sa spun asta. Dar chiar e adevarul. Acum nu mint. Nu, acum chiar nu mai vreau sa mint. Mint prea mult, prea des. Comentam cu ea ca o prientena de-a noastra are nevoie de atente. Stiu ca i-am spus exact asa: "este genul ala de lipitoare care se hraneste cu atentie. Nu ii dai ce vrea? Pac! Moare." Aparent si eu sunt asa. Chiar daca la mine poate nu se observa. Nu se observa pentru ca nu las eu sa se observe. Dar si mie imi place sa fiu in centrul atentiei. Cui nu ii place?

Oricum, ma gandesc tot felul de lucruri ciudate in ultimul timp. E posibil sa te plictisesti de o anumita persoana? Sa nu mai ai chef sa vorbesti cu ea, chiar daca la inceput vorbeati pana nu mai puteati si totusi nu aveati timp pentru a va spune tot ce aveati de zis? Cred ca eu patesc asta, desi nu vreau. Doamne, nu! Chiar nu vreau sa patesc asta. Si de ce tocmai acum?

Renunt. Renunt sa mai ma chinui sa citesc oamenii. Pana acum ma stresam sa imi dau seama ce gandesc, ce cred despre mine, de ce fac asta, de ce fact aia.. si asa mai departe. Nu am reusit, chiar de loc. Asa ca renunt. M-am saturat.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu