23 martie 2010

inimii tale ii lipseste culoarea, vrei sa te ajut?

Si iar o luam de la capat. Nu stiu daca am mai scris aici deja chestia asta, insa eu urasc cand o piesa/trupa devine prea cunoscuta. Nu cred ca e corect spus "urasc" doar ca nu imi place sa vad pe toata lumea "aaah! ai vazut noua piesa.. bla bla?"
Adica, ma bucur pentru artistul respectiv, normal. Devine popular, ca doar asta e visul oricarui artist, nu?
Ce ma enerveaza pe mine e faptul ca acesti "fani" asculta o singura melodie timp de.. nu stiu, sa zicem 2-3 luni si pe urma uita de ea si de artist. Eu asta nu suport, sa zica "vaai, uite e trupa mea preferata" si peste 3 luni "aaa? cine?"
Ma rog..

Azi incep foarte devreme. Gen, 11. Vreau sa ajung la prima oara. Oricum nu e frumos afara sa zic ca intarzii pentru ca am vrut sa ma mai plimb.
Hai, gata. Ma duc sa fac un dus.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu