6 iulie 2009

Trebuia sa fie..

Azi am fost la dentist. Urasc dentistul, ma rog, dentista, care ma lucreaza. Ultima oara cand am fost acolo, adica pe 22 Iunie, mi-a spus ca azi imi scoate aparatul. Sa vezi ce bucuroasa am fost. In sfarsit scapam de tampenia asta dupa 2 ani ingrozitori.
Stii cum e sa se benocleze lumea la tine si sa te intrebe non-stop:

"Dar tu ai proteza?"

Nu prea cred. Iti spun eu, extrem de nasol.
Dar nu. Ajung acolo, toata un zambet, ma asez pe scaun, se uita la mine, ma intreaba ce fac si dupa o scurta conversatie arunca bomba.

"Sa stii ca nu azi iti scot aparatul."

Sa imi pice fata. Mi s-a sters tot zambetul de pe fata. Speram ca nu il am cand ma duc la nunta(vineri) si nici cand ma duc la nee chan(T_T).
Si asta nu e tot. Dupa ce ca nu mi l-a scos mi-a mai pus si nu stiu ce cauciucuri in gura si mi-a facut si rana. Spune-mi tu, diary, daca toate chestiile astea nu ar face pe oricine sa urasca mersul la dentist.

Am uitat sa mentionez data trecuta, am intrat la liceu. La C. A. Rosetti. E destul de departe si nu cunosc pe nimeni acolo, dar e liceu bun. Nu a fost prima optiune, eu vroiam sa intru la Creanga, dar ma rog, important e ca am intrat la liceu si nu orice liceu, la un liceu bun.
Azi trebuie sa ma duc sa depun fisele de inscriere.

Cam atat pentru moment. Bai Bai ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu