5 iulie 2009

Ce m-as face fara ele?

Hei. M-am intors de la Braila. Sunt treaza de la 3:15, deci aveti grija. Nu prea sunt in apele mele. XD

Cand ma indreptam spre Braila am realizat ca sunt o persoana cu multe probleme. La fel ca toata lumea, de altfel. Nu cred ca exista cineva care sa nu aiba o singura problema, nu? Cred ca am exagerat putin, nu am "o groaza" de probleme. Am cateva, 3 ca sa fiu mai exacta. Una din ele, una destul de importanta, este ca nu mai fac de loc sport. Si se vede. Si stii cum? In modul cel mai nasol pentru o fata. Am inceput sa iau proportii, nu mai cresc in inaltime, arat ca naiba, intr-un cuvant. Doamne, si cat de simplu este sa ma duc la sala. A doua ar fi faptul ca stau prea mult, mult prea mult in fata monitorului. O sa am probleme cu ochii mai tarziu, sunt sigura de asta. Si totusi, desii sunt constienta ca imi distrug sanatatea stand atatea ore in fata calculatorului, nu fac nimic ca sa remediez chestia asta. Adica, cat de greu e sa imi fac un program strict, cu doar cateva ore dedicate calculatorului?
Ultima si cea mai nasoala, zic eu, problema este: nu ies mai de loc din casa. Stau inchisa intre patru pereti toata ziua. Si da, o fac din proprie initiativa. Am inceput sa cred ca sufar de sociopatie. Stiti ce e sociopatia, nu? Sociopatii sunt acele persoane care sunt foarte atasate de computer, care nu mai vor sa vorbeasca cu persoane fata-n fata si prefera sa o faca in fata monitorului, cele care incep sa innebuneasca sau sa procedeze intr-un anumit fel in care o face un personaj etc. Nu indeplinesc toate conditiile, sunt inca in siguranta, sper. AS iesi, doamne, cat as vrea sa ies. Dar de cate ori vreau sa ies ma lovesc de aceeiasi problema: cu cine sa ies?

Sunt lenesa. Da, stiu ca e urat pentru o fata sa zica asta, dar asta e adevarul. Sunt o mare lenesa. Si stii ce, diary? Lenea ma impiedica sa merg la sala, sa ies afara, sa petrec mai putin timp in fata monitorului.

Cam atat. Bai Bai ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu