13 februarie 2009

Please don't take my sunshine away

Mood: Annoyed
Music: Fort Minor - Where'd you go?
Internet: EndlessW.
Whispers~
D.Veil
YouTube
OneManga - Kukou Debut


Bleah! I'm so damn bored. Azi a fost o zi O_______O crazy. Sort of. Fuufufu. Ascult iar ca disperata 3 Doors Down & 3 Days Grace. Citesc blog-uri z.z si citesc un manga care AR TREBUI sa fie AMUZANT. E mai multa drama u.u'' vreau comedie.
O sa o omor pe sor-mea. E horror. O sa o impusc. Ba nu, ii dau sa bea otrava. E mai elegant asa. Gah, mi-a stricat stickerele. Waaa. -dies-

Guhu. Am ras. Yea, am ras la scoala. Si chestia e ca am ras din niste motive total idioate. Dar asta nu conteaza. Am RAS!!!! XD

Doua stele, paralele,
Stele, lacrimi innodate si
Lumina de la ele
Pentru tine toate

Patru printi cu trei castele
Ape, lanturi fermecate si
Tot cerul peste ele
Pentru tine toate


Hehe. Sunt unele piese romanesti care merita laude. Asta este una din ele. Woah. Well, gotta go. z.z
Talkin' later :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu