14 februarie 2009

Happy Valentine's Day

Mood: Happy?
Music: Westlife - My love
Internet: Youtube
NyaaTorrents
Wordpress
D.Veil
OneManga - Skip Beat

Huhu. Deci azi e V-Day. Sau, ma rog, a fost. M-am trezit si eu sa postez pe blog la 12 noaptea O_O'' In fine. Am reusit (printr-o minune, ca alt fel nu imi explic) sa termin AmV-ul de Valentine's Day. TamaHaru FTW. Dar nu stiu ce are youtube-ul ca ii ia o groaza sa il proceseze. Sper ca nu ma trezesc iar cu probleme legate de copyright z.z''

Anyway. M-am apucat de Skip Beat. Lol, am o slabiciune pentru comediile romantice. Planuiesc sa ma apuc de un AmV cu SB in curnad. Apoi cu ToraDora. XD
Anime-ul are doar 18 episoade (maine apare al 19lea) iar manga-ul 135 de capitole. Am terminat episoadele iar la manga am ajuns la capitolul 76 XD deci mai am de citit. Bumm. Tocmai am realizat ce piese kawa au cei de la Westlife @.@ Huhu. In special The Rose, Unbreakable si My Love. Le adooor. Vechi piesele dar superbe.

Asta e! Iar am probleme cu youtube-ul. O sa il omor. Gaha T.T *yawn*
Lol, deja mi-e somn. Well, Bai Bai ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu