31 august 2014

arămiu.

Music: Poets of the Fall - Cradled in Love
Gânduri: “I have lost and loved and won and cried myself to the person I am today.”
— Charlotte Eriksson


Căldură şi linişte. Mă simt ca un copil mic cu mâinile încleştate de fusta mamei, mă simt în siguranţă.
Sufletu-mi se odihneşte liniştit pe pătură în timp ce eu citesc în pace. E linişte şi vântul îmi răsfiră cuminte părul. Iubesc perioada asta mai mult decât orice. Or să vină ploi mărunte şi rafale calde ce vor coase un covor de frunze pe asfalt, or să vină nopţi cufundate în miros de ceai şi iubire şi am să simt totul mai profund, mai intens. Dar acum citesc netulburată la umbra pomilor încă verzi în timp ce sufletul meu se odihneşte obosit de cât a alergat în vara ce acum se apropie de final.
Septembrie îşi aşteaptă liniştit rândul cu nostalgia şi parfumul lui. Începutul lui Septembrie a fost întotdeauna special pentru mine, mereu mi-a alinat grijile şi mi-a adăpostit visurile căci la fiecare început de toamnă îmi pun noi dorinţe şi îmi conturez timid noi iluzii.
În acest Septembrie îmi doresc doar două lucruri: iubire şi înţelepciune. Îmi doresc să pot să văd mai limpede lucrurile în care merită să-mi vărs părţi din suflet, îmi doresc să nu mă mai las păcălită de măşti şi nu în ultimul rând, îmi doresc să pot cumva să ofer la fel de multă iubire pe cât primesc din partea oamenilor minunaţi care mă înconjoară.
Image and video hosting by TinyPic
YourippedmeintopiecessosmallIwasn'tsureIstillexisted.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu