19 martie 2013

o zi.

Music: 3 Doors Down - Landing in London
Gânduri: "There's some people in this world who you can just love and love and love no matter what."

Într-o bună zi o să mă trezesc şi am să-mi sărut iubirea pe obraz. Am să-mi sărut cuminte iubirea pe obraz şi am să zâmbesc. Voi zâmbi pentru că, fie afară cer senin, ploi sau rafale de vânt, la mine în dormitor o să fie cald şi soare iar iubirea-mi va dormi liniştit, netulburat în timp ce eu mă strecor din aşternuturi. Mă voi duce la bucătărie şi am să-i fac omletă şi pâine prăjită şi suc de portocale iar mie o cafea. Şi in momentul acela când pâinea sare din prăjitor şi cafeaua dă în clocot voi şti, voi şti că îl iubesc mai mult decât orice şi aş da un regat să-l ştiu fericit.
Ţi-aş aduce ziarul şi m-aş cuibări lângă tine cât l-ai citi. Te-aş lăsa să-mi pictezi corpul cu degetele în timp ce citeşti un nou articol. Ti-aş încălzi picioarele cu ale mele şi ne-am uita împreună la filme aiurea. Şi asta ar fi tot ce mi-aş putea dori vreodată într-o dimineaţă leneşă de sâmbătă.

Un comentariu: