22 octombrie 2012

judas.

Music: Pink - Try
Gânduri: "Eu ştiu că iubirea rezistă. Vrei să-ţi spun de unde ştiu? E foarte simplu. Seara, când stau în pat, perna are parfumul tău. Şi plapuma în care mă pierd în somn mă mângâie, şi eu îmi imaginez că mă mângâi tu. Nu râde, nu glumesc."

Timpul trece. Nu sta sa ma ridic eu de jos, sa-mi scutur rochia, sa-mi strang sandalele si sa-mi vad apoi de drum. Nu ii convine sa-l trag mereu de maneci, nu-i convine ca-l privesc in ochi si incerc sa negociez cu el. De ce?
Trecutul poate fi rescris. Vreau sa cred asta, dar cu cat trece mai mult timp cu atat se modifica lucrurile pe care vreau sa le schimb, devin mai recente, mai actuale. Si daca as schimba tot ce vreau sa schimb, eu n-as mai sta la masa asta scriind cu praful timpului pe umerii mei.
Nu te-as fi cunoscut pe tine, baiatul meu ars de soare si nici pe tine, suflete; nu v-as mai fi scris, nu as mai fi avut cui sa-i scriu scrisori si cui sa-i povstesc basmele din capul meu.
Asa ca, ma gandesc, poate totul are un rost, poate ca trebuie sa fie totul asa cum e acum. Si de ce nu? Oricand se poate schimba ceva.
Image and video hosting by TinyPic

Caci cicatricile nu sunt altceva decat tatuaje cu povesti mult mai bune.

Un comentariu: