10 septembrie 2012

dezastru.

Music: Mat Kearney - Breathe in, breathe out
Gânduri: "Daca Romeo si Julieta ar fi fost fericiti, n-ar fi stiut nimeni de ei."


Incepe sa-mi fie tot mai clar ca am o atractie inexplicabila catre cazurile pierdute. Si fiecare pas pe care il fac, fiecare gest, fiecare zambet pe care eu le consider salvatoare, fac peretii fragili ai lumii mele sa crape tot mai mult.
Dar exista o lumina, firava si totusi imposibil de omis, ce straluceste in ochii tai ingusti ce-mi analizeaza fiecare unduire a corpului, fiecare gest si fiecare zambet. Si eu ma agat de lumina asta, ma prind de ea asa cum se prinde un copil de soldurile mamei sale in momentul in care realizeaza ca il lasa singur in marea de copii speriati; ma agat de tine si de mainile tale mari care atunci cand ma prind intr-o imbratisare ma fac sa ma simt precum un copil, pierdut si speriat, schimband rapid rolurile: eu ajungand cea salvata.
Image and video hosting by TinyPic
"Lasa-ma sa-ti fiu protectie, sa te apar, ingerul meu, de intuneric."

Un comentariu: