20 iunie 2012

beautiful people.

Music: Andy Brown - Lion
Gânduri: tu nu renunti, ci te predai, fiindca pentru tine asta inseamna victoria.

Uneori trecutul se furiseaza prin spatele nostru, ranjind sardonic constient de stricaciunile pe care le va provoca o data cu atingerea sa bine gandita, calculata, diabolica. Trecutul e mereu acolo, langa noi, oricat am crede noi ca-l avem bine legat in lanturi; niciodata nu-i asa. Este tot timpul pregatit sa zguduie prezentul din temelii.

Pe o alta nota, azi noapte m-am visat la mare. Imi scaldam picioarele arse de soare in marea rece si albastra, atat de trista!
Imi place marea, imi seamnana inimii mele. Pastreaza in ea tot ce-i daruiesti, absolut totul, fara intrebari, accepta totul fara sa-i pese de ce. Oamenii abuzeaza de mare, o folosesc, ii folosesc valurile blande ca sa le spele pacatele si greselile si apoi pleaca si o parasesc ingreunata cu vina lor, atat de trista. Imi place marea. Marea ma spala si in acelasi timp ma iarta si astfel ii iarta si pe toti cei care au abuzat de ea, caci marea e mereu acolo pregatita sa accepte alte suflete murdare in cautarea unui sens. Imi place sa cred ca macar la mare nu exista decat prezent. Nici un trecut care sa ma urmareasca, nici o greseala care sa-mi intunece orizontul si nici un viitor tulbure care sa ma sperie. Sunt aici, acum, la mare, exist.
Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. un fel de eliberare?
    ce frumooos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, chiar esti la mare ? sau e doar o alta figura de stil?
    Mi se pare sau iar esti putin melancolica?

    RăspundețiȘtergere