16 octombrie 2011

no more worries.

Music: Slipknot - Snuff
Gânduri: tu sa nu pleci, ca lasi in urma zeci de urme reci si rupi din noi - nu o sa mai fim nicicand intregi.


E rece si ma ploua dar nu-mi uda geaca, nu-mi uda parul, nu pasesc atent sa nu cumva sa calc in vreo balta si totusi ma simt atat de rece si uda si batuta de vant. Si simt cum ma scufund si ma rog ca toate sa-si revina si sper sa am destula incredere incat sa pot face iar ce-mi dicteaza inima. Dar iti vad numele si incep sa tremur..
Ultima oara cand mi-am spus ca nu mai am ce pierde, cineva s-a asigurat ca-mi zdrobeste moralul de pamant. Asa ca, oare, acum chiar nu mai am ce pierde? Si totusi, in mintea mea, lucrurile si-au pierdut rostul acum mult timp.
Si stiu ca aceste cuvinte nu o sa ajunga la tine, si totusi.. eu sunt acolo, printre randurile scrise de nepasarea ta. Sunt inca aici.
Image and video hosting by TinyPic
theresalittlebitofyouinallthis.

4 comentarii:

  1. Rece postare, probabil ca toamna asta ne seaca, ne infrgureaza, ne dezgusta pe toti...nfrgureaza, ne dezgusta pe toti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare tare rau ca esti asa disperata.Credeam ca ai inteles ca nu merita acel individ,atata suferinta din partea ta.
    Copil mic ,mi se sfasie inima.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stim amandoua ca aceste cuvinte or sa ajunga la el , si cred ca stie ca esti inca aici . Stiu cum este sa tremuri de la cel mai mic impuls din partea lui .. crede-ma , chiar stiu , dar impreuna vom depasi si perioada asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si chiar daca toamna e anotimpul tristetii noi vom trece peste, numai stiu cum era fraza aia:d poate ca nici nu trebuie sa ajunga aceste randuri intr-un anumot loc, poate maine te asteapta ceva de care azi habar n-ai si te v-a incanta atat de tare incat nu vei mai simti tristeatea acestei tristeti lasata de toamna:)

    RăspundețiȘtergere