26 octombrie 2011

it kills inside.

Music: Charlene Soraia - Wherever you will go
Gânduri: i wish that i could make it right so, sorry that i loved you, sorry that i needed you, sorry that i held you tight, sorry i was falling in love with you.


“O să fie multe care-o să tânjească după inima lui, dar n-o s-o aibă. O s-o aibă una singură, iar aceleia nu o să-i trebuiască.”
Si uneori stau si ma intreb, oare lucrurile ar fi fost altfel azi daca as fi facut un pas inainte atunci cand am stat pe loc si am privit cum se deruleaza lucrurile in jurul meu. Inima ta, oare a fost vreodata a mea? Oare am scapat-o eu, din neatentie, si ti-am facut-o bucati fara ca macar sa realizez? Sau poate n-a fost a mea, poate eu chiar nu te-am avut niciodata. Am fost doar una din "ele", cele care doar tanjesc dupa inima ta.
Absenta ta.. m-a facut mai puternica, lumea nu ma mai poate dobora asa usor dar mainile tale, ele ma pot ridica de fiecare data. Mainile tale ma pot rani atat de adnc si totusi mainile tale sunt singurele capabile sa-mi vindece acele rani. Nu te mai iubesc si totusi imi bantui visele, si totusi iti caut privirea in fiecare tip ce parca imi zambeste. Dar nu e zambetul tau stupid, imi e dor de el. Si am nevoie de curajul de a te suna, am nevoie de increderea ca daca am sa te sun si am sa-ti spun, nu o sa razi de mine, nu o sa spui altora. Am nevoie sa cred ca mai poate exista totusi un "noi" in care sa ne ascundem secretele. Dar tu o strangi pe ea in brate, iar eu stiu asta de atat de mult timp inca nu ar trebui sa mai tresar cand ma gandesc ca tu, acum, esti langa ea.
Mi-e teama sa ma gandesc ca tu vei disparea si eu am sa-mi inchid temerile in dulapul din piept, mi-e teama ca nu am sa te mai zaresc de loc. Am sa te pierd iar cu toate ca nici macar acum nu te am.
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu