1 iunie 2011

cand vine vorba de iubire.. tin post.

Music: Adele Erichsen - Not drunk enough
Gânduri: "ea inca ma iubeste. ea inca nu stie ca nu mai stii nimic de mine, crede ca-i totul la fel."


Image and video hosting by TinyPic
Buna, iubitule.
Doamne, de cand nu ti-am mai scris. Mi-ai simtit lipsa? Sau nici macar nu ai observat ca nu mai vine nici o scrisoare de la mine. Nu stiu de ce nu ti-am mai scris; am atatea sa-ti spun. Sunt inca a ta. Am avut clipe cand imi doream sa fii langa mine, sa-ti pot spune tot ce am in minte. Dar nu erai, ma uitam in gol, la un tu cu un corp fantomatic ce s-a spulberat la prima adiere de vant. Nu stiu unde erai atunci. Acasa, dormeai. Afara, in parc. La ea. Nu stiu. Unde as fi vrut eu, in bratele mele, nu erai. Dar gandul meu era cu tine. Mereu e acolo. Desi nu as fi vrut sa stii, nu, nu. Eu ar fi trebuit sa te privesc din umbra, sa fiu mereu acolo desi tu nu ai fi stiut nimic de mine.
Si tu nu trebuia sa afli niciodata cat de mult voiam sa te iau in brate. Doar asa, ca sa te stiu langa mine. Sa te strang tare de tot, in speranta ca poate - poate si tu ma vei strange la randul tau in brate. Mi-e dor de tine.

A ta, inca,
Anca.

2 comentarii:

  1. e bine sa-ti fie dor pana la un anumit punct : atunci cand dorul iti acapareaza intreaga fericire .

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere