27 mai 2011

i need a happy pill.

Music: Hinder - Lips of an angel
Gânduri: there's a fine, fine line between a "lover" and a "friend".


Ma uitam in gol azi la metrou. Eram iar in intarziere. Si da, din nou metroul era ferm convins ca eu trebuie sa intarzii. Nu ma gandeam decat la un singur lucru: cum ar fi daca?
Habar nu am ce se intampla cu mine. Nu mai stiu cine sunt, ce vreau, unde ma duc, ce sa fac mai departe. Pur si simplu am zile cand ma trezesc dimineata si ma uit in oglinda si vad o straina acolo. Ma simt departe de tot ce-mi apartinea o data. Si stiti ca ni se tot repeta: In loc sa-ti doresti sa fii altcineva, fii mandru de cine esti, nu stii niciodata cine se uita la tine dorindu-si sa fie "tu". Sunt total de acord cu asta, nu neg. Dar totusi, cum poti fii mandru de cine esti cand nu te suporti in nici o secunda a zilei? Sa-mi explice si mie cineva cum. Cand te trezesti dimineata si-ti doresti sa vina iar seara, sa dormi, sa nu trebuiasca sa supravietuiesti cu "tine" toate acele ore pana adormi iar. De ce trebuie sa fiu nevoita in multe dimineti sa-mi impun ca azi sunt cea mai fericita persoana din lume cand de fapt simt ca imi cade cerul in cap?
Si nu vreau mila, si nu vreau cuvinte care sa ma aline. Vreau doar explicatii, atat. Nu vreau sa ma aline nimeni pentru ca sigur o sa incep sa plang, pentru ca sigur daca ma ia cineva in brate n-o sa ma mai pot abtine in momentele alea.
Dar azi nu, azi n-a fost asa; pana la un punct. Momentul in care am ramas singura. M-am saturat de mine.
"De ce doar eu gresesc? De ce am uitat sa rad? De ce platesc doar eu? De ce mereu mi-e frica? De ce nu sunt puternica? De ce-am pe suflet scrum? De ce-am in creier nord? De ce-am in suflet sud?" Ma omoara intrebarile astea si melodia; ma omoara lent. Vreau sa gasesc o solutie. Dar in viata nu e indeajuns doar sa vrei. Trebuie sa si faci ceva. De ce nu fac nimic?! Sunt jalnica. stiucadacamainenumaidauniciunsemndeviatanumultiisivorfacegriji.
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu