24 ianuarie 2011

my fingers though your hair.

Stii, ma gandesc uneori daca exista persoane care chiar merita in lumea asta. Nu, stai.. gresesc, generalizez. Nu in lume, ci in viata mea. Chiar mai exista astfel de oameni? Sau pur si simplu trebuie sa incetez sa mai cred in ei? Cred ca ar fi mai bine sa-mi vad de drumul meu. Totul e atat de superficial acum. Toate astea ma scarbesc. Sau poate asta e efectul rotii. Stii tu, "roata se invarte oricat ar fi ea de patrata."
Image and video hosting by TinyPic
Imi place ca ma asculti. Nimeni nu prea mai are timp sa ma mai asculte acum sau sa se intereseze de mine. Tu te-ai interesa de mine? Daca as disparea pur si simplu din viata ta, ma intreb, oare ti-ar pasa? Macar tie daca ti s-ar face dor de mine din cand in cand mi-ar fi indeajuns. Era o perioada cand vroiam sa insemn cate ceva pentru fiecare. Dar a trecut.
I don't want to be everything to everyone but I do wish to be something to someone. Ma doare, sa stii. Atunci cand vad ca eu tot incerc si ceilalti.. nimic. Absolut nimic. Mi-e frica ca asta o sa ma faca sa ma racesc de lume. Nu vreau sa ajung un robot. Un corp, atat. Gol pe dinauntru, jupuit de sentimente si lasat sa traiasca doar de dragul de a trai. Dar mi-e frica de faptul ca asa as putea sa ajung. In momentul asta nu ma mai impresioneaza nimic. Ma lasa rece totul. As vrea sa te pot scoate din file si sa te aduc aici langa mine. Te-as ruga sa ma iei in brate. M-ai lua in brate? Nu cred ca vreau mai mult de atat pe moment. Doar de tine aici, langa mine, tinandu-ma strans in brate.
Just say yes, just say there's nothing holding you back. It's not a test, nor a trick of the mind only love.

Un comentariu: