3 decembrie 2010

sa sufar eu pentru voi?! nu ma faceti sa rad.

"Un prieten adevarat nu-ti sta in cale, decat atunci cand o iei in jos."Image and video hosting by TinyPic
M-am saturat sa joc teatru in jurul tau, ma auzi?! Mi-a ajuns pana in gat! Stii cine esti, stii foarte bine. Azi mi-ai sters pur si simplu orice urma de zambet de pe fata. Ce credeai? Ca nu aflu daca nu sunt acolo? Sau ca nu aud? Am si eu urechi si prieteni si lumea vorbeste, scumpo.
Imi pare rau ca ti-am luat apararea de atatea ori. Si a fost greseala mea ca nu mi-am bagat mintile in cap de prima oara. Si cate am pierdut din cauza asta. :) Partea si mai nasoala e ca au trecut luni bune de la "prima oara". E karma, frate!
Bai si ce zambet tamp aveam pe fata la inceput. Si stii ce m-a enervat si mai tare?! Ca m-ai vazut ma, ai vazut ca mi s-a schimbat radical expresia fetei cand a venit. Oof, de ce n-ascult niciodata? Daca o ascultam pe M. cand imi tot spunea, nu cred ca mai aveam nervii astia. Si nici nu cred ca mai aveam cel putin jumate din toate certurile alea. Doamne! Ce stupid ca realizam prea tarziu.

Mi-a ajuns oricum. Scumpo, cu mine nu mai merge.. pa!

Un comentariu: