punct si de la capat.

decembrie 25, 2010

E a treia oara cand folosesc titlul acesta intr-o postare. Si de fiecare data cand il foloseam veneam cu o noua idee de a-mi "schimba" viata/stilul de viata. Evident fara succes. Am ramas aceeasi tipa dezordonata, ametita, visatoare dar cu o uriasa dorinta de a se afirma.

Prima oara cand am folosit titlul am scris o postare in care imi stabileam niste tinte. Am scris-o in vara lui 2009 si deadline-ul e maine. Am aruncat un ochi peste ele si nu cred ca am realizat decat vreo jumatate. Dar nu-mi pare rau de asta, nu. Imi pare rau doar ca am uitat de lista. Poate ca m-ar fi ajutat daca o citeam mai des ca sa-mi aduc aminte ce am de schimbat. Dar nu mai conteaza asta acum, faptul e consumat deja. Am uitat, asta e.
In a doua postare mi-am scris o scrisoare. Asta se intampla prin Mai. Nu pot sa spun sigur daca m-am ascultat sau nu, cert e ca m-am schimbat de atunci. Mult. Dar nu in rau, cred eu ca in bine. Sunt mai atenta ca atunci. Observ mai repede anumite lucruri.

Si in final, e postarea asta. Nu o scriu pentru ca simt iar nevoia sa ma "redefinesc" o scriu pentru ca simt nevoia sa-mi multumesc. Sa-mi multumesc pentru ca mi-am permis sa fac greseli, sa invat din ele, sa deschid ochii, sa ascult, sa invat.
Stiu ca astfel de postari in care reflecteaza omu' la tot ce a facut intr-un an se fac de obicei pe 29, 30 sau 31. Dar eu mi-am spus ca acum e momentul. Si asa nu mai sunt atat de activa pe blogspot, si asa acum simteam nevoia sa-l scriu.

Image and video hosting by TinyPic
"Here's to all the people who came into my life, to the ones who never left, the ones who left but will always have a part of me, the ones who helped me change, the ones who are still here next to me and to the ones who are yet to come."

You Might Also Like

2 comentarii