16 decembrie 2010

pierduta în lume.

I-a luat cam mult, daca vreti parerea mea.
Vreau sa spun ca am asteptat destul de mult pana sa vina si aparitia sa a lasat totusi de dorit. Dar e bine ca e aici acum, pana la urma. Vorbesc despre zapada evident. Nu credeam ca o sa se aseze cand am observat primi fulgi ca se grabesc sa sarute usor pamantul inghetat. Au mai fost incercari dar au esuat asa cum esueaza si incercarile mele de a mai juca teatru uneori. Dar m-a facut sa zambesc, ce-i drept. Unul din putinele zambete sincere din ultima perioada.

In zile ca acestea, in momentele cand simt ca plesnesc; cand simt ca iar incep sa gonesc orbeste printre amintiri chiar mi-as dori sa fi fost fumatoare. Pentru ca avea dreptate cine a spus, sa-mi afum nervii este mai bine decat sa traiesc cu ei. Nervi pe mine, cel mai groaznic mod de a avea nervi si nu reusesc sa scap de ei. Dar zambesc in continuare si las totul la o parte, sau cel putin incerc; pana vine seara peste mine. Pe mine noaptea ma viziteaza stafii si da, sunt ale mele. Fara sa-mi zica "te iubesc", sau cine stie ce refrene, trece timpul si rasaritul ma prinde mereu, la o cafea cu ele. Si mai vorbim de una alta si ne mai amintim de noi. Plec cu ele in fiecare noapte in pasi de vals si ma duc usor in lumea mea de vis unde totul e perfect si unde cu ochii timizi de ciocolata pot privii ore in sir derulandu-se filmul meu perfect. Dar ma trezesc cand ele dispar. Dar eu nu vreau sa pleci cand rasare soare, sa raman iar eu si pernele.
Si totusi, continui sa am certitudinea ca atata timp cat eu nu renunt la dragostea mea mare(inca nu-mi pot explica dorinta asta arzatoare de a ajunge langa ea).. nici ea nu va renunta la mine.
Image and video hosting by TinyPic
"Doar tu, vreau sa fi doar tu. Nebunia, linistea si delirul meu. Intelegerea si drumul meu.. Doar tu, vreau sa fi doar tu. In mainile tale imi pun destinul, pentru ca traiesc doar pentru a sta mereu langa tine. Tu, stapana viselor mele, ramai in ele si fa-ma sa simt."

9 comentarii:

  1. Ok imi place descrierea perversa a caderii fulgilor de zapada :)) .

    Apoi vine noptea , incepi sa visezi si ma rog de aici nu am mai inteles. Nu vrei sau nu poti ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, mersi. :)) Stai sa vezi ce-mi iese cand vorbesc despre ploaie.

    Stafiile sunt proiectiile persoanelor carora le simt lipsa.
    Si de aceea nu vreau sa plece cand rasare soarele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si totusi ajuta-ma sa inteleg. A murit o persoana apropriata ? Sau o relatie sfarsita prost ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, nimic de genul asta.
    E o relatie cu un final nu tocmai placut.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce rost ar avea sa te multumesti doar cu niste stafii ?

    RăspundețiȘtergere
  6. ma multumesc cu putin, din pacate. mi s-a mai spus.
    dar daca persoana/persoanele mi-au spus ca nu ma mai vor in viata lor? ma rog.. nu chiar asa, dar in esenta.

    RăspundețiȘtergere
  7. ..atunci iti retragi armele si pleci !

    RăspundețiȘtergere
  8. Sau menti armele si continui sa lupti pentru cea ce vrei si poate contropesti .

    Nu stii pana nu incerci .

    RăspundețiȘtergere
  9. de ce sa lupti pentru cineva care nu te merita? nu asta ar trebui sa fie deviza.

    RăspundețiȘtergere