9 decembrie 2010

bun venit în junglă! :*

Am un chef nebun să ascult Guns n' Roses, să dau volumul căștilor la maxim și pur și simplu să las vocea lui Axl și acordurile lui Slash să se lovească violent de timpanul meu. Nu-mi pasa! E bine.
Image and video hosting by TinyPic
Asta nu e Decembrie! Punct.
A venit, e aici. Sau cel putin teoretic e aici. Zapada intarzie sa apara, caldura se intoarce parca si ea uimita de ce se intampla dar copacii raman la fel; vechi, inexpresivi si goi. Lucrurile au luat o intorsatura ciudata.
As vrea sa ma intorc pentru o secunda in trecut, in iarna trecuta. Aia da iarna! A nins, am iesit la patinuar, am fugit de viscol, ieseam afara in fiecare week-end, luam ultimele bilete la film, ma plangeam ca mi-e dor de X, dormeam una la alta, stateam pana tarziu la web. Amintiri.

Abia astept anul nou. Si nu pentru petrecerea de revelion, nici pentru cadouri sau distractie. Vreau doar sa trecem o data in 2011. Vreau sa o iau de la capat. Vreau sa-mi fac rezolutii si sa ma tin de ele, nu ca anul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu